محسن مردانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: این تیم به عنوان نماد ورزش بندرگز و استان در فوتبال ساحلی بوده و حمایت از آن در حوزه تامین مالی و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای ادامه حضور در سطح اول کشور است.
وی اضافه کرد: هدف ما ماندگاری این تیم در استان گلستان است و به همین منظور در ماه های گذشته حامی مالی نیز برای ملوان گزینش و به مالک معرفی شد، ولی متاسفانه مسئولان این تیم در بهره مندی از آن رغبتی نشان ندادند.
به گفته وی؛ این حامی مالی قول مساعدت 600میلیون ریالی داده بود.
رییس ورزش و جوانان بندرگز همچنین یادآور شد که مساعدت مالی به این تیم منوط به تصمیم مالک مبنی بر تیمداری و یا فروش آن است.
مردانی درخصوص آماده نبودن زمین فوتبال ساحلی امام رضا (ع) بندرگز نیز گفت: زمین این مجموعه درحال آماده سازی بوده و با هماهنگی فدراسیون فوتبال؛ مشکلی برای میزبانی رقابت ها نداریم.
وی در مورد ادامه عملیات فنی و عمرانی در این زمین اظهار کرد: این مجموعه از محل بودجه عمومی و طبق اصول مهندسی در حال بهسازی، استانداردسازی و آماده سازی بوده و در وقت مقرر مسابقات برگزار می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان بندرگز یادآور شد: ملوان باید فرم ثبت نام و آمادگی برای حضور در لیگ را تا 22 اسفند (امروز) تکمیل کند، اما قبل از آن مدیران تیم بدهی خود را با فدراسیون تسویه کنند.
به گزارش ایرنا ملوان بندرگز در رده اول فوتبال ساحلی ایران حضور دارد، این تیم در دهمین دوره لیگ برتر با 28 امتیاز رتبه ششم کشور را کسب کرد.
بندرگز در غرب استان گلستان و 42کیلومتری گرگان واقع است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.