به گزارش ایرنا ، این هفته از مسابقات در هفت دور مختلف و با رقابت 62 راس اسب در مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله مبتدی و نبرده بود، اسب آرای گزل به مقام قهرمانی رسید و اسب های بچه کولاک و ملیله دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله هشت تا چهارده امتیاز در دور دوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب جیران بود، اسب سامین به عنوان دوم این دور دست یافت و اسب باب جوی به مقام سومی بسنده کرد.
اسب سریک مقام برتر دور سوم مسابقه در بین اسب های تروبرد سه تا شش ساله هندیکاپ را از آن خود کرد و در پی او اسب های کاررا و پهلوان به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
دور چهارم هفته سی و سوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس با رقابت اسب های دوخون سه تا پنج ساله صفر تا 6 امتیاز برگزار شد که در انتها اسب روجیک زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های چکامه و استیو به ترتیب دوم و سوم شدند.
مشتاقات ورزش سوارکاری در دور پنجم این هفته از مسابقات شاهد رقابت اسب های تروبرد سه تا شش ساله 16 تا 22 امتیاز بودند که با قهرمانی اسب نیمار به پایان رسید و در پی او اسب مگارا به عنوان دوم دست یافت و اسب رویال دیاموند موفق به کسب مقام سومی این دور شد.
دور ششم مخصوص اسب های دوخون سه تا پنج ساله 24 تا 32 امتیاز بود که در آن اسب مبارک اول شد، اسب دومنیک دوم شد و مقام سومی به اسب سامرسا رسید.
آخرین دور این هفته از مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس با قهرمانی اسب آتابیک در بین اسب های ترکمن سه تا هفت ساله هندیکاپ به پایان رسید؛ اسب یل فام مقام دوم این دور را از آن خود کرد و مقام سومی نیز به اسب گلشادگز رسید.
در پایان این مسابقات مبلغ 957 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.