به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین نمایشگاه که روز پنجشنبه با 144 غرفه گشایش یافت، برخی واحدهای تولیدی از استان های خراسان رضوی و شمالی، سمنان و گلستان و نیز تعدادی از کسبه و بازاریان گنبدکاووس حضور دارند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس درحاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: آجیل و خشکبار، انواع مواد غذایی و لبنی، مواد بهداشتی و آرایشی، گل و گیاه، ترشیجات، میوه، شیرینی و سوغات، کیف و کفش، پوشاک، منسوجات و لوارم الکتریکی از جمله اقلام عرضه شده دراین نمایشگاه می باشد.
خلیل رجبلی با بیان اینکه نمایشگاه فروش بهاره بیشتر با هدف تنظیم بازار و توازن عرضه و تقاضا در روزهای پایانی سال و در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عرضه کالاهای با کیفیت ایرانی برپا شده است، افزود: تمامی اقلام عرضه شده در این نمایشگاه که از امروز تا 23 اسفند دایر خواهد بود، 15 تا 20 درصد پایین تر از قیمت بازار فروخته می شود.
به گزارش ایرنا، فرهاد شیبک معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه های بهاره در آستانه سال نو اقدام خوبی از سوی صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف است تا مردم بتوانند با قیمت مناسب اقلام مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه نمایند.
نمایشگاه فروش بهاره و عرضه مستقیم کالا در محل انبارهای اداره غله، جنب شرکت گاز گنبدکاووس برپا شده و درمدت برپایی از ساعت 10 صبح تا 22 شب آماده بازدید و خرید شهروندان می باشد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.