به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا رضوانی روز یکشنبه درمراسم تجلیل از خیرین انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس اظهار کرد: مبلغ هدیه پیش بینی شده از محل کمک های خیرین به انجمن های حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون زندان های گلستان تامین شده است.
وی بابیان اینکه استان گلستان افزون بر چهار هزار زندانی دارد، گفت: حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توجه به اشتغال زندانیان در دوران حبس و آزادی پس از زندان از محل کمک های خیرین به انجمن های حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون زندانیان مورد توجه قرار دارد.
رضوانی با بیان اینکه دولت برای ارائه خدمات مختلف و تامین امکانات برای زندانیان هیچگونه سستی نداشته است، اضافه کرد: در بودجه های دولتی، منابعی برای کمک به خانواده زندانیان پیش بینی نشده و تنها باید از محل کمک های خیرین به آنان کمک کرد.
وی با قدردانی از خیرین گلستانی بویژه خیرین گنبدکاووس، تصریح کرد: در سایه کمک های خیرین و نیز بنیاد تعاون زندانیان این استان، کمک های خوبی به خانواده های زندانیان و حرفه آموزی و اشتغال زندانیان گلستان انجام شده است.
به گزارش ایرنا، رامین چنگیزی مدیر بیناد تعاون زندان های گلستان نیز درحاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: امسال علاوه بر اینکه مبلغ دو میلیارد ریال درحوزه توسعه اشتغال زندانیان ازسوی این بنیاد هزینه شده، برای 1200 نفر از زندانیان نیز در کارگاه های این بنیاد و نیز دیگر کارگاه های تولیدی استان گلستان اشتغال موقت ایجاد شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه و حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز دراین مراسم در سخنان جداگانه ای با قدردانی از کمک های خیرین و با تاکید برضرورت ترویج فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان درجامعه و تهیه بانک اطلاعاتی از خیرین، گفتند: خیرین و بازاریان این شهرستان از خوشنام ترین خیرین درسطح استان گلستان و کشور هستند که همواره حضوری فعال در دستگیری از نیازمندان دارند.
به گزارش ایرنا، حسین رضایی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس نیز دراین مراسم از درآمد حدود دو میلیارد و 400 میلیون ریالی از محل کمک های خیرین و درآمدهای این انجمن درسال جاری خبر داد و گفت: تاکنون دو میلیارد ریال از این کمک ها در قالب یک هزارو 581 کمک موردی به خانواده زندانیان شرق گلستان صرف شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.