محبوبه غفاریان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی و ارتقای سطح فنی از دهم اسفند در باشگاه کیوبال گنبدکاووس در شرق استان آغاز شده و ملی پوشان حاضر در اردو تا 18 اسفند تمرینات خود را زیر نظر حسام پویانفرد ملی پوش نامدار اسنوکر ایران برگزار می کنند.
وی بیان کرد: ارمغان حسنی، اکرم محمدی، ساناز جوکار، الناز اکبری، پریسا درویشوند و ملیکا نجفی؛ ملی پوشان حاضر در اردو و ورزشکاران استانهای لرستان، البرز، اصفهان، تهران و قزوین هستند که برای ارتقای سطح کمی و کیفی بازی های خود تمرین می کنند.
نایب رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس گلستان افزود: در کنار برگزاری این اردو، دختران اسنوکر باز گلستانی فرصت پیدا کرده اند تا توانایی های خود را در کنار ملی پوشان سنجیده و برای رفع اشکالات فنی و ارتقای توان بازی خود تلاش کنند.
غفاریان ادامه داد: براساس اعلام کمیته فنی فدراسیون، 2 نفر برتر این اردو به مسابقات قهرمانی اسنوکر(زیرمجموعه بیلیارد) زنان آسیا که در میانمار برگزار می شود ،اعزام خواهند شد.
وی با قدردانی از حمایت فدراسیون، مسئولان ورزش گلستان و گنبدکاووس در میزبانی از این اردو گفت: برگزاری این گونه اردوها در درازمدت به افزایش کیفیت فنی ورزشکاران گلستانی انجامیده و راه رسیدن آنها به مدال های پرافتخار این رشته را هموارتر خواهد کرد.
غفاریان به حضور چند دختر گلستانی در اردوی تیم ملی رده های سنی گوناگون رشته های بیلیارد نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 50 دختر گلستانی این ورزش را به صورت حرفه ای انجام می دهند که حمایت و پشتیبانی بیشتر از آنها منجر به کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات گوناگون خواهد شد.
به گفته وی؛ بیلیارد با وجود جذابیت و تحرک فراون، ورزشی کمتر شناخته شده برای دختران گلستانی است که امیدواریم آشنایی بیشتر آنها با جذابیت های این رشته منجر به حضور پرتعداد و افزایش باشگاه های بیلیارد در استان شود.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی این رشته فقط در شهرهای گرگان و گنبدکاووس مکان ویژه و باشگاه های مختص بانوان دارد که امیدواریم در آینده نزدیک بر تعداد این باشگاه ها در شهرهای استان افزوده شود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.