به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش بزرگ ورزشی فرهنگی که روز جمعه از محل برج قابوس گنبدکاووس آغاز و تا بوستان الغدیر این شهر ادامه داشت، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور، برخی مدیران کل گلستان و ائمه جمعه و برخی مسئولان گنبدکاووس حضور داشتند.
در این همایش بزرگ پیاده روی که بخش هایی از آن درقالب برنامه صبح و نشاط از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی و نیز سیمای مرکز گلستان به صورت زنده پخش می شد، گروه های هنری اقوام ساکن منطقه و برخی تیم های ورزشی گنبدکاووس به اجرای برنامه پرداختند.
گفت و گو با تعدادی از ورزشکاران، قهرمانان، ملی پوشان و پیشکسوتان آقا و خانم گنبدی و کارآفرینان از دیگر بخش های این همایش بود.
به گزارش ایرنا، دراین همایش مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، فرماندار ویژه و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس هر یک در سخنانی برگزاری این همایش ها را در ایجاد شور نشاط اجتماعی موثر دانستند و از برگزار کنندگان آن قدردانی کردند.
آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به تاکید آموزه های دینی به سلامتی و تندرستی گفت: این شهرستان علاوه بر اینکه مهد فرهنگ و تمدن و ورزش است، مهد وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب نیز می باشد.
همچنین در این همایش بخشی از قرعه کشی 223 دستگاه دوچرخه پیش بینی شده برای شرکت کنندگان انجام شد.
نیمی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع در شرق این استان زندگی می کنند که 350 هزار نفر از آنان در گنبدکاووس سکونت دارند.
/1860/3039
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.