براساس اعلام دادگستری به ایرنا هادی هاشمیان روز دوشنبه در نشست کارکنان قضایی و اداری محاکم تجدید نظر استان اظهار کرد: نیروسازی برای محاکم تجدیدنظر از دیگر برنامه های دادگستری استان است.
به گفته وی؛ در این پیوند از سال گذشته تاکنون 70 قاضی وارد استان شده اند تا به تدریج زمینه برای پرورش و نیروسازی محاکم تجدیدنظر استان در سال های آینده فراهم شود.
وی در ادامه حذف ابلاغ کاغذی را در دستور کار قوه قضاییه بیان کرد و از قضات و کارمندان حوزه قضایی استان خواست که برای تحقق این هدف و فراگیر شدن ابلاغ الکترونیک تلاش کنند.
هاشمیان؛ ارائه هر گونه خدمات به مراجعین دستگاه قضایی استان را منوط به ثبت نام در سامانه ثنا ( ابلاغ الکترونیک ) بیان کرد و همچنین گفت: با توجه به رسیدگی سالانه 400 هزار پرونده در دستگاه قضایی استان، شمار تخلف ها به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد که نشان از سلامت همکاران ما دارد.
وی تاکید کرد که یک تخلف هم در دستگاه قضایی زیاد است و با متخلفان طبق قانون سختگیرانه برخورد می شود.
رییس دادگستری کل گلستان همچنین به هجمه علیه قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: اینکه دشمنان و برخی افراد غافل به دنبال تضعیف قوه قضاییه هستند به سبب عدالتی بوده که از این دستگاه می بینند.
وی؛ ناآگاهی نسبت به ماهیت کار در دستگاه قضایی را علت دیگر هجمه هاعنوان کرد.
علی غلامی پاچی رییس مجتمع دادگاه های تجدیدنظر گلستان هم از قضات محاکم کیفری خواست که از مجازات های جایگزین حبس بیشتر استفاده کنند.
در ادامه رییس دادگستری کل گلستان از محاکم تجدیدنظر استان بازدید کرد، بررسی مشکلات و نیازهای حوزه های قضایی ، دیدار با کارکنان و ملاقات مردمی از برنامه های هاشمیان و معاونان او در این سرکشی ها است.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.