به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر روز پنجشنبه 75 کشتی گیر در رده های سنی نونهالان و خردسالان در قالب 5 تیم به میزبانی شهرستان آزادشهر باهم به رقابت پرداختند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر در خصوص این مسابقات گفت: با تلاش هیات کشتی این شهرستان، مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی با شرکت پنج تیم از گرگان، مهترکلاته، علی آباد، خان ببین و آزادشهر به صورت دوستانه و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره حاج احمد غلامی اولین شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر در سالن انقلاب این شهر برگزار شد.
غلامرضا خداوردی افزود: در پایان این تورنمنت تیم آزادشهر که میزبانی این مسابقات را نیز برعهده داشت با کسب 145 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و پس از آن تیم های مهتر کلاته با 123 و علی آبادکتول با 120 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
رییس هیات کشتی شهرستان آزادشهر نیز گفت: این مسابقات برای بالا بردن سطح آمادگی کشتی گیران نونهال و خردسال و کسب تجربه ورزشکاران برگزار شد.
حسین سلطانی افزود: با مزین نمودن این مسابقات به نام اولین شهید مدافع حرم این شهرستان، سعی در آشنا نمودن نونهالان و خردسالان با روحیه ایثارگری، جوانمردی و شهادت طلبی شهدای گرامی داریم.
وی با اشاره به حضور برخی از مدیران شهرستانی در این مسابقات یادآور شد: حضور مسئولان همچون فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان و برخی دیگر از مسئولان آزادشهر، روحیه و انگیزه قشر ورزشکار را چند برابر می سازد و قابل تقدیر است.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.