سرهنگ محمدرضا اصلانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اکیپ گشت زنی نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر در حال انجام وظیفه، به یک خودروی سواری خالی در جوار امامزاده آق امام مشکوک شده و با بررسی موضوع، صاحب خودرو را در بخش جنگلی امامزاده شناسایی کردند.
وی افزود: با هوشیاری نیروهای انتظامی و تجسس بیشتر از فرد مشکوک، مقدار 200 کیلوگرم فرآورده های گوشتی تاریخ مصرف گذشته، از وی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: تحقیقات پلیسی مشخص کرد که فرد مذکور با خریداری و جمع آوری اینگونه محصولات گوشتی و بسته بندی غیرمجاز آنها به همراه جعل تاریخ مصرف، قصد فروش آنها را داشته که با حضور بموقع ماموران نیروی انتظامی در این امر ناکام ماند.
سرهنگ اصلانی افزود: فرد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و فرآورده های گوشتی تاریخ مصرف گذشته نیز برای انجام آزمایشات بیشتر به مرکز بهداشت شهرستان آزادشهر تحویل شد.
دکتر پرویز گلزاری رییس مرکز بهداشت شهرستان آزادشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرناگفت: پس از تحویل 200 کیلوگرم از فرآورده های گوشتی به این مرکز که به وسیله نیروی انتظامی ضبط شده بود، بخشی از آن برای انجام آزمایشات دقیق به مرکز استان ارسال شد.
شهرستان آزادشهر با بیش از 80 هزار نفردر شرق استان گلستان واقع است.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.