به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در 6 دور مختلف و در مسافت های 1000 و 1200 متر برگزار شد و در کورس نخست که مخصوص اسب های ترکمن سه تا چهار ساله 18 تا 20 امتیاز بود، اسب خان بولک به عنوان قهرمانی دست یافت و اسب های بشوتن و آریاگز عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز در دور دوم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب تامارا بود و در پی اسب های سلطان صحرا و بای بای گلد زودتر از سایرین از خط پایان گذشته از عناوین دوم و سوم را تصاحب کردند.
اسب آچلیا قهرمان دور سوم این هفته از مسابقات در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 8 تا 14 امتیاز شد، مقام دوم این دور به اسب آی سارا رسید و عنوان سومی نیز از آن اسب طوفان سرخ شد.
رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 32 امتیاز در دور چهارم هفته بیست و هفتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد که در آن اسب ژاکلینا به مقام قهرمانی رسید و در پی او اسب های سامرسا و وی وی تو به ترتیب در مکان های دوم و سوم جای گرفتند.
دور پنجم این هفته از مسابقات مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله صفر تا شش امتیاز بود که در انتها اسب های اوکی ناز، چکامه و الوتک به ترتیب عناوین اول تا سوم را صاحب شدند.
مشتاقات ورزش اسبدوانی در آخرین دور این هفته از مسابقات شاهد رقابت اسب های تروبرد سه تا شش ساله 16 تا 22 امتیاز بودند که در آن اسب سلطانا به عنوان قهرمانی دست یافت، اسب آنیک در مکان دوم جای گرفت و اسب ای پی ایندی نیز به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
در پایان این مسابقات مبلغ 773 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.