به گزارش خبرنگار ایرنا، امان الله حسین پور روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان کلاله در شرق استان گلستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف افزود: قبل از پیروزی انقلاب در سراسر کشور17 هزار پزشک داشتیم و در سال های پس از پیروزی انقلاب علاوه بر پیشرفت هایی که در بخش های تخصصی، دارو و درمان حاصل شد، اکنون 160 هزار پزشک به خدمت مشغول هستند.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی در قیاس با بسیاری از کشورها از کمترین بودجه نظامی برخوردار است و در عین حال به رغم تحریم ها و توطئه های دشمنان، بهترین و پیشرفته ترین سلاح ها را تولید و به خدمت می گیرند.
مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) گلستان خاطرنشان کرد: این اقدام دانشمندان و جوانان غیورمان با حضور قدرتمند در عرصه های علمی و فنی و به منظور دفاع از مردم، دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان انجام می شود.
حسین پور افزود: به برکت دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید ناخالص ملی کشورمان از200 میلیارد دلار به 550میلیارد دلار افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و همدلی مردم ایران است، تصریح کرد: براین اساس نباید اختلاف سلایق خودمان را برای دشمن نمایان کنیم.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم الله 22بهمن علاوه بر شهر کلاله، با حضور گسترده و با شکوه اهالی شهر و روستاهای بخش پیشکمر، در شهر فراغی از توابع شهرستان کلاله نیز برگزار شد.
شهرستان کلاله با بیش از130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.