به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم ائمه جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با تشریح عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را نعمت الهی توصیف و بر حفط و تداوم آن تا تحقق آرمان های شهدای انقلاب تاکید کردند.
امام جمعه گنبدکاووس در سخنان خود در این مراسم، 39 سال ایستادگی ملت مقاوم ایران در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان انقلاب را بزرگترین نشان پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی ذکر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی گفت: ملت ایران در طول 39 سال گذشته با فریاد مرگ بر آمریکای خود نشان داد که ابهت این ابرقدرت پوشالی است و می توان با جسارت انقلابی در برابر قدرت های شرق و غرب ایستادگی کرد.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز انقلاب اسلامی را از نعمات الهی برای ملت ایران توصیف کرد که در سایه پایمردی و ایستادگی امام راحل و پشتیبانی و جانفشانی ملت ایران به پیروزی رسید.
آخوند عبدالباسط نوریزاد با تشریح توطئه های مختلف دشمنان انقلاب و اسلام برای به شکست کشاندن آن، اجرای پروژه های اسلام هراسی و ایران هراسی را از جمله این توطئه ها ذکر کرد و گفت: نصرت خدا انقلاب را پیروز کرد و امدادهای غیبی باعث تداوم آن تا امروز شد که با پشتیبانی مردم روز به روز مستحکم تر و پایدارتر می شود.
نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران، نظام سیاسی عدالتخواه و خدامحور مبتنی بر دین الهی را به عنوان الگویی برای جهان، خصوصا جهان اسلام ارائه کرد.
قرجه طیار افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که هویت اسلامی در بسیاری از نقاط جهان بشدت تضعیف و گرایشات لیبرالیستی و سوسیالیستی تقویت شده بود و با پیروزی انقلاب اسلامی مستضعفان سراسر جهان برای خود حامی پیدا کردند.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در یادواره شهدای فجر آفرین و 514 شهید شهرستان گنبدکاووس پس از پایان این مراسم با حضور در میدان مرکزی گنبد در آیین نورافشانی به مناسبت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده و فریاد الله اکبر سردادند.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.