سرهنگ ستاد ایوب شرافتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در گرگان مبداء حرکت راهپیمایان چهار راه میدان بوده و عبور و مرور خودروها در مسیرهای منتهی به این میدان در فاصله شروع تا پایان راهپیمایی ممنوع خواهد بود.
به گفته وی؛ این مسیرها شامل میدان مازندران به سمت چهارراه، خیابان سرخواجه از ابتدای تقاطع هفت دستگاه به سمت چهارراه و خیابان شهید رجائی تا چهارراه میدان خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین مسیر خیابان پاسداران از سه راه پارک شهر به سمت میدان وحدت، خیابان شهید بهشتی تقاطع سه راه بانک ملی به سمت میدان وحدت و مسیر بلوار رسالت از چهارراه گرگانجدید به سمت چهارراه شهدا دارای محدودیت ترافیکی است.
سرهنگ شرافتی گفت: مسیرهای خیابان های منتهی به خیابان شهدا، امام خمینی (ه)، پاسداران، شهید بهشتی و سی متری رسالت نیز دارای محدودیت ترافیکی خواهد بود.
رییس پلیس راهور گلستان افزود: در گنبدکاووس نیز از مسجد قائمیه تا میدان یابود و در مسیر خیابان امام خمینی (ره) محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
وی اضافه کرد: در کلاله از میدان امام خمینی (ره)تا خیابان انقلاب، خیابان احمدی و مسجدجامع و در آزادشهر از مقابل سپاه و در مسیرهای خیابان شهید بهشتی، میدان ولی عصر (عج) تا حسینیه اعظم محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.
به گفته وی؛ در دیگر شهرها و روستاهای استان نیز در مسیرهای اعلام شده برای راهپیمایی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این محدودیت های ترافیکی تا پایان راهپیمایی 22 بهمن اعمال می شود.
سرهنگ شرافتی با تاکید بر اینکه ماموران انتظامی از هرگونه پارک خودرو در این مسیرها جلوگیری خواهند کرد، افزود: خودروهای پارک شده در حاشیه مسیرهای راهپیمایی به پارکینگ منتقل می شود و مالک خودرو می‌ تواند با شماره تلفن 110 تماس گرفته و از مکان خودروی خود مطلع شود.
راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 45 نقطه شهری و روستایی گلستان برگزار می شود.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.