به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور مختلف و در مسافت های 1000، 1200 و 1600 متر برگزار شد و در کورس نخست که مخصوص اسب های دوخون دوساله مبتدی و نبرده بود، اسب فریا به مقام قهرمانی رسید و اسب های لادی هانی و چشم انداز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
اسب تاتیانا قهرمان دور دوم این هفته از رقابت ها در میان اسب های دوخون سه تا پنج ساله 8 تا 14 امتیاز شد و در پی او اسب های داکسی و بلک حمید به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های ترکمن دو ساله 2 تا 4 امتیاز در دور سوم برگزار شد که در انتها اسب ایران شاد بازرگان زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، اسب آی سو سرمدی دوم شد و اسب الماس به کسب عنوان سومی بسنده کرد.
دور چهارم مخصوص اسب های اسب های تروبرد دو ساله 2 تا 6 امتیاز بود که مقام قهرمانی این دور از آن اسب ریگان شد و اسب های آینام و یاشار به ترتیب به عناوین دوم و سوم این دور دست یافتند.
مقام قهرمانی دور پنجم هفته بیست و پنجم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 36 تا 48 امتیاز به اسب آکام رسید و در پی او اسب های بابوی و تومیریس دوم و سوم شدند.
مشتاقان ورزش اسبدوانی در گنبدکاووس در آخرین دور این هفته از مسابقات شاهد قهرمانی اسب اکتروس در میان اسب های دوخون سه ساله 16 تا 22 امتیاز بودند؛ در این دور اسب آی هان دوم شد و اسب پاریس 2 در جایگاه سوم قرار گرفت.
در پایان این مسابقات مبلغ 754 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.