مسئول و سرپرست فنی رقابت های لیگ گلبال زنان کشور روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها با حضور 6 تیم گلستان، اصفهان، تهران، کردستان، خوزستان و اردبیل برگزار شد.
فریبا محمدی اظهار کرد: در دیدار فینال این دوره از رقابت ها تیم تهران در برابر اصفهان پیروز و قهرمان شد واصفهان به نائب قهرمانی رسید.
وی افزود: در دیدار رده بندی این دوره تیم های گلستان و کردستان به مصاف هم رفتند که گلستان با برتری در برابر حریف بر سکوی سوم قرار گرفت.
مسئول فنی رقابت های لیگ گلبال زنان کشور ادامه داد: دور مقدماتی لیگ هشتم به صورت دوره ای برگزار شد و تیم های اول تا چهارم به مرحله پلی آف صعود کردند.
وی عمده مشکل ورزش زنان به ویژه کم بینایان و نابینایان را فقدان اطلاع رسانی لازم از سوی رسانه ها و نداشتن حامی مالی بیان کرد.
به گزارش ایرنا هشتمین دوره مسابقات لیگ باشگاهی گلبال زنان نابینا و کم بینا کشور در گرگان که قرار بود از روز سه شنبه 10 بهمن آغاز شود، به سبب وضعیت جوی و سرما با یک هفته تاخیر برگزار و شامگاه جمعه (روزگذشته) به پایان رسید.
در رشته ورزشی گلبال هر تیم سه بازیکن در زمین دارد که در نزدیکی دروازه های خود قرار می گیرند و توپ را با دست به سمت دوازه حریف پرتاب می کنند، این بازی شامل دو نیمه 10 دقیقه ای است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.