به گزارش خبرنگارایرنا، محمد حمیدی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایامی است که مردم ایران با اعتقاد راسخ به رهبری حضرت امام (ره)و از خود گذشتگی، با رژیم ستمشاهی مبارزه کرد و در 22 بهمن57 به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه، پس از امام خمینی (ره)، رهبری انقلاب اسلامی دراختیار مقام معظم رهبری قرار گرفت، افزود: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود توسعه و پیشرفت های عظیمی که نصیب مردم ایران شد، جمهوری اسلامی با توطئه های دشمنان با خطرات بزرگی روبرو شد که مقام عظمای ولایت با رهبری های خردمندانه خود ضامن حفظ و تداوم نظام شدند.
فرماندار کلاله خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: نسل جوان ما رشادت ها و جانفشانی های شهیدان و فداکاری مردم ایران را در پیروزی انقلاب اسلامی ندیده اند و بر این اساس شما مدیران در تبیین آرمان های انقلاب اسلامی نقش اساسی دارید.
وی بابیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی نزد خدا قابلیت لازم را داشته اند که به عرصه خدمتگزاری به مردم رسیده اند، ادامه داد : شکرانه این هدیه الهی ،انجام وظیفه و خدمت صادقانه به مردم است.
وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی اگر در عرصه خدمتگزاری به مردم کمترین بی تفاوتی، کم کاری و قصوری داشته باشند و توان هماهنگی با مجموعه را نداشته باشند، از سوی مدیریت ارشد استان باز خواست شده و پاسخگو خواهند بود.
وی افزایش اشتغال را محور توسعه دانست و گفت: بهترین حامی و راهنمای بیکاران برای ایجاد فرصت های اشتغال ، مجموعه مدیران و دست اندرکاران ادارات و دستگاه های اجرایی هستند.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
/1860/7478
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشاردهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.