به گزارش روزدوشنبه ایرنا از فرمانداری شهرستان جعفری در آئین بهره برداری از این پروژه ها که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در روستای عباس آباد برگزار شد، اظهارکرد: در راستای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاییان و محرومین همچنین یکهزار پرونده برای بهره مندی از تسهیلات به بانک معرفی شده است.
به گفته وی؛ از این تعداد برای 870 پرونده قرارداد منعقد و برای پرداخت تسهیلات به 610 واحد هم اعتباری افزون بر 130 میلیارد ریال تصویب که تاکنون 90 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
حسن هدایت کتولی فرماندارعلی آباد نیز گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، رسیدگی به حال محرومان است و دهه فجر فرصت بیان اقدامات مسئولان برای مردم است.
همچنین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری درعلی آبادکتول افتتاح شد، در این نمایشگاه دست ساخته های هنرمندان این شهر ارائه شده است.
ازسوی دیگر در گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران جشن انقلاب کانون مستمری بگیران علی آباد با حضور مسئولان و بازنشستگان در محل سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
فرماندار علی آباد در این مراسم گفت: بازنشستگان سرمایه معنوی جامعه هستند.
در پایان این آئین به قید قرعه به بازنشستگان جوایزی اهدا شد.
از سوی دیگر آئین افتتاح متمرکز پروژه های شهرداری فاضل آباد از توابع شهرستان علی آباد به مناسبت دهه فجر با حضور حجت الاسلام قاسمی امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی در جنب مصلی این شهر برگزار شد.
حسین هدایتی کتولی فرماندار علی آباد در این آئین گفت: تعداد 158 ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻋﻤﺮﺍﻧﯽ به مناسبت دهه فجردر شهرستان افتتاح وکلنگ زنی می شود.
به گفته وی؛ اعتبار این ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎ ﺑﺎﻟﻎ ﺑﺮ 608 میلیارد ریال است و ﺑﺮﺍﯼ 245 ﻧﻔﺮ فرصت اشتغال ایجاد می کند.
وی افزود که از خدمات این پروژه ها 16 ﻫﺰﺍﺭ ﻭ 71 ﺧﺎﻧﻮﺍﺭ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﻨﺪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ.
شهرستان علی آباد با 4 شهر علی آبادکتول ، فاضل آباد ، مزرعه و سنگدوین و 76 روستا در 35کیلومتری شرق گرگان (مرکز استان گلستان) واقع است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.