به گزارش خبرنگار ایرنا استقبال گسترده علاقمندان باعث شده که به گفته مسئولان برگزاری؛ بلیت بسیاری از فیلم ها تمام شده است.
اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فجر در گرگان شنبه شب با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پردیس سینمائی کاپری این شهرستان آغاز شده است.
تاکنون هشت فیلم از 18 فیلم حاضر در این جشنواره در چهار سانس و 2 سالن اکران شده است.
همچنین با توجه به حضور پنج فیلم در بخش کودک و نوجوان، تاکنون فیلم های 'قهرمانان کوچک' و 'دنیای کیف ها' ویژه مدارس در نوبت صبح و به صورت رایگان اکران شده است.
در اولین روز جشنواره سی و ششم فیلم های 'امپراطور جهنم'، 'اتاق تاریک'، 'هایلایت' و 'فیلشاه' اکران شد که استقبال مردمی از فیلم 'هایلایت' به کارگردانی 'اصغر نعیمی' بیشتر بود.
در دومین شب از اجرای عمومی این جشنواره نیز چهار فیلم اکران شد که فیلم 'لاتاری' از محمدحسین مهدویان نسبت به سایر فیلم ها مورد اقبال و استقبال بیشتری قرار گرفت.
مدیر اجرائی این جشنواره در گرگان گفت: تاکنون مردم گلستان از فیلم های شرکت کننده در بخش سودای سیمرغ استقبال بیشتری داشته اند.
محمدرضا ملک زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به نظرسنجی ها تاکنون فیلم هایی با رویکرد و مضامین اجتماعی، مشکلات جامعه و جوانان بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
وی همچنین یادآور شد: انتظار می رود، «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا، «مصادره» رضا عطاران، فیلم «عرق سرد» سهیل بیرقی فروش بهتری نسبت به فیلم های دیگر بخش سودای سیمرغ داشته باشند.
ملک زاده تاکید کرد: تلاش می شود که با حضور بازیگران و کارگردان مطرح کارگاه های نقد فیلم نیز برگزار شود.
طبق برنامه دوشنبه شب فیلم های 'لاتاری' و 'به وقت شام' در سالن شماره یک و در ساعت 19 و 21 اکران خواهد شد و فیلم های 'به وقت شام' و 'تنگه ابوقریب' نیز در ساعت های 17 و 19.30 در سالن شماره 2 پردیس سینمایی کاپری گرگان به روی صحنه رود.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.