رامین بابایی شامگاه یکشنبه پس از پیروزی سه بر صفر مقابل خاتم اردکان یزد در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال کشور به خبرنگار ایرنا گفت: لیگ امسال لیگی سخت بود و فشردگی بازی ها فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد.
وی افزود: با این حال بازیکنان هاوش با وجود برخی مسائل و مشکلات، زحمت زیادی کشیدند و موفق به حفظ سهمیه گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال شدند.
بابایی با ابراز رضایت از بازیکنان خود گفت: پس از چند هفته باخت که انگیزه تیمی ما را نیز پایین آورده بود، بازیکنان هاوش امروز با بازی خوب خود موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند.
وی باتاکید بر حفظ بازیکنان فعلی تیم تصریح کرد: در صورتی که به مرحله پلی آف صعود کنیم با همین بازیکنان و با قدرت به دیدار حریفان می رویم.
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان یزد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به باخت سه بر صفر تیمش مقابل هاوش گنبدکاووس گفت: با وجود اینکه با ترکیب کامل به گنبد آمده بودیم اما به بازیکنان ذخیره میدان دادیم که نتوانستند در حد انتظار بازی کنند.
عباسعلی میرحسینی افزود: با توجه به صعود تیم ما به مرحله پلی آف و نیز باتوجه به اینکه تیم های سایپا و شهرداری تبریز نیز به عنوان حریفان احتمالی ما در مرحله پلی آف، از بازیکنان ذخیره خود استفاده کردند ما نیز از بازیکنان ذخیره خود استفاده کردیم.
وی افزود: هدف ما انجام بازی های خوب در مرحله پلی آف است و به همین دلیل به برخی بازیکنان اصلی استراحت دادیم.
میرحسینی اضافه کرد: تیم هاوش هم امروز بازی خوبی انجام داد و چون به برد نیاز داشت به این هدف خود نیز دست یافت و به آنها تبریک می گویم.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال هاوش گنبد در آخرین هفته دور مقدماتی بازی های لیگ برتر والیبال مردان کشور ، یکشنبه شب در گنبد میزبان خاتم اردکان یزد بود که موفق شد با نتیجه سه بر صفر، حریف خود را با شکست بدرقه کند.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.