بهادر مولائی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشور در علی آباد کتول از توابع استان گلستان ، اظهار کرد: پس از حادثه ای که برایم روی داد هم اینک شرایط بهتری نسبت به گذشته دارم، مدتی تمرینات تخصصی وزنه برداری را انجام دادم و الان در حال سپری کردن تمرینات هوازی هستم.
این ورزشکار ملی پوش و مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران عنوان کرد: با توجه به نظر پزشک تمرینات بدنسازی را نیز انجام می دهم، اما شاید نتوانم در رقابت های جهانی 2018 و 2019 آماده شوم، اما بدون شک خود را برای المپیک توکیو آماده می کنم.
مولائی که تنها وزنه برداری ایرانی صاحب مدال طلای جهانی در رده سنی نوجوانان است، اظهار کرد: پس از کسب مدال طلا در رقابت های جوانان جهان، برای کسب مدال بزرگسالان جهان و المپیک برنامه ریزی کرده بودم که حادثه برایم پیش آمد و برای جبران آن باید تلاش زیادی کنم و به همین منظور شاید 2 تا 3 سال هم در رقابت های جهانی شرکت نکنم تا به شرایط ایده آل دست یابم.
وی در خصوص وضعیت وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی، بیان داشت که من عاشق مربیگری هستم و با توجه به اعتماد رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی؛ آنچه در توان دارم را برای رشد و بالندگی این نوجوانان ارائه خواهم داد.
مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان اضافه کرد: در جوانان وزنه بردار استعدادهای خوبی داریم و نوجوانان نیز می توانند همین روند را تا رسیدن به رده سنی بزرگسالان انجام دهند.
قهرمان وزنه برداری جوانان جهان تصریح کرد: وزنه برداران نوجوان امروز در اردو نسبت به دوران گذشته رکوردهای پائین تری دارند، اما برای رسیدن به تیم ملی انگیزه خوبی داشته و می توانند جایگزین وزنه برداران بزرگسال در سال های آتی شوند.
مولائی در خصوص تیم ملی بزرگسالان و حضور برخواه به عنوان سرمربی، گفت: کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی 2017 برای اولین بار از سوی وزنه برداران کشور کار شایسته ای بود، اما بدون شک رقابت های 2018 با توجه به حضور کشورهایی که پیش از این تعلیق بودند، کار را برای وزنه برداران ایرانی سخت تر خواهد کرد.
وی یادآور شد: ما یک تیم قوی در اختیار داریم و باید با رهبری، درایت و برنامه ریزی بتوانیم ضمن دفاع ازعنوان قهرمانی، توقع و انتظارات مردم را برآورده سازیم.
به گزارش ایرنا سومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشور از روز پنجشنبه در علی آباد کتول از توابع گلستان آغاز و به مدت 20 روز ادامه دارد.
علی آبادکتول در 35کیلومتری شرق گرگان (مرکزگلستان) واقع است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.