به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم افتتاح این دو مرکز فرهنگی و علمی روز شنبه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و دو گنبدکاووس با هدف اکران فیلم های کودک و نوجوان و نیز انجام فعالیت های آموزشی و آزمایشگاهی درس علوم دوره ابتدایی برگزار شد.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 گنبدکاووس در این خصوص گفت: کانون فیلم این مرکز، با هدف اکران فیلم های ویژه کودک و نوجوان که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور تولید شده، راه اندازی شده است.
سمیه محمدی افزود: در این کانون، صبح ها برای گروه کودک و نوجوان و بعداز ظهرها برای خانواده ها فیلم اکران می شود و امروز در نخستین روز آغاز فعالیت این مرکز، فیلم پایان رویاها اکران شد.
ندا جلالی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گنبدکاووس نیز در خصوص خانه علوم گفت: خانه علوم با هفت وسیله علمی و فیزیکی که به صورت آزمایشگاهی و تجربی ساخته و آماده شده، مناسب برای دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی است.
به گزارش ایرنا، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم افتتاح خانه علوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک این شهرستان در سخنانی با تبریک ایام دهه فجر، گفت: این ایام مقدس و ارزشمند فرصت مناسبی برای یادآوری مبارزات مردم برای پیروزی انقلاب، مرور دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان است.
عبدالقدیر کریمی، توجه به برنامه های آموزشی، تربیتی و فرهنگی حوزه کودک و نوجوان از نکات ضروری دانست و افزود: دست اندرکاران این حوزه بایستی تلاش کنند، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در نسل آینده نهادینه نمایند زیرا درسایه علم و دانش است که کشور به توسعه می رسد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.