به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور مختلف و در مسافت های 1000، 1200 و 1600 متر برگزار شد و در کورس نخست که مخصوص اسب های تروبرد سه تا چهار ساله 24 تا 34 امتیاز بود اسب لیدی هج عنوان نخست را از آن خود کرد و اسب های دایانا هج و رویال کلاسیک به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
در کورس دوم رقابت اسب های دوخون دو ساله 8 تا 12 امتیاز برگزار شد که عنوان قهرمانی آن به اسب سردار بندر رسید، اسب وروجک گمیشان دوم شد و اسب ایلیا نیز عنوان سوم را صاحب شد.
اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 32 امتیاز برگزار کننده دور سوم هفته بیست و چهارم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس بودند که در انتها اسب های کوانتوم ، ژاکلینا و سامرسا به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
کورس چهارم مخصوص اسب های دوخون سه تا پنج ساله صفر تا 4 امتیاز بود که در پایان اسب تاتیانا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های گلدلیدی و اوکی ناز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
مشتاقان ورزش اسبدوانی در کورس پنجم این هفته از مسابقات شاهد رقابت اسب های تروبرد دو ساله 8 تا 14 امتیاز بودند که در آن اسب بای بای گزل به عنوان قهرمانی رسید و اسب های سرخان هج و ریوآچا به مقام های دوم و سوم رسیدند.
اسب بای بای قهرمان کورس ششم در بین اسب های دوخون سه تا پنج ساله هندیکاپ شد و در پی او اسب های کومانچی و عالم ناب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
در پایان این مسابقات مبلغ 854 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.