به گزارش روز یکشنبه ایرنا ،میرمحمد غراوی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کردکوی با اشاره به پروژه های نیمه کاره فراوان استان اظهار کرد: به دلیل محدودیتهای تامین منابع جدید ،کمیته برنامه ریزی شهرستانها از تعریف پروژه های جدید خودداری کند.
وی بیان کرد: اعتبارات مصوب و تخصیصی شهرستان ها باید به سمت تکمیل پروژه های نیمه کاره و با اولویت پیشرفت فیزیکی بالا هدایت شود.
معاون استاندار گلستان به پروژه های نیمه کاره کردکوی اشاره کرد و گفت: تکمیل و اتمام این طرح ها نیازمند استفاده از منابع استانی و ملی بوده که رسیدن به این هدف نیازمند تلاش بیشتر مدیران استانی و شهرستانی است.
وی نگاه بخشی و منطقه ای در مدیریت و برنامه ریزی را عامل آسیب به بدنه شهرستان دانست و افزود: توسعه و گسترش این نوع نگاه موجب بروز اختلاف بین افراد شده و به هدر رفتن منابع و انرژی ختم خواهد شد .
غراوی فراهم سازی بسترهای رشد و توسعه زیرساخت ها در بخش راهها و حمل ونقل را مهمترین راهبرد و محور توسعه استان دانست و گفت: بدون توسعه حمل و نقل و فراگیر شدن آن، هیچ افق روشنی برای توسعه دیده نمی شود.
معاون عمرانی استاندار گلستان همچنین در نشست بررسی طرح های عمرانی شهرستان بندرگز در غرب گلستان گفت: در سند چشم انداز توسعه استان، اولویت با کشاورزی و گردشگری است و توسعه بخش حمل و نقل در حوزه های هوایی، دریایی و ریلی نیز می تواند بسترساز پیشرفت گلستان شود.
غراوی همچنین بر رفع موانع اجرای پروژه گردشگری آرمان طبیعت ساحل بندرگز با سرمایه گذاری خارجی تاکید کرد و گفت: با پیگیری ویژه استاندار، موانع آغاز کار این پروژه رفع و عملیات اجرایی آن در دهه فجر آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: بهره برداری از این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان بندرگز را به همراه خواهد داشت.
شهرستان های بندرگز و کردکوی در غرب استان گلستان واقع هستند.
3091 / 7333 /1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** تنظیم: میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.