رامین بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت بازیکن اصلی این تیم از 48 ساعت قبل از بازی با شمس تهران بدون اطلاع قبلی از حضور درتمرینات خودداری کردند که این امر سبب باخت هاوش مقابل این تیم تهرانی شد.
وی گفت: در بازی مقابل شمس تهران درصورتی که از این بازیکنان، چند نفر در اختیار تیم می بودند قطعا تیم هاوش پیروز این دیدار می شد ولی متاسفانه غیبت هفت بازیکن اصلی به تیم لطمه زد.
بابایی به علت غیبت بازیکنان اشاره نکرد اما افزود: این اقدام بازیکنان غیرحرفه ای بود و از دست بنده و دیگر کادر فنی نیز کاری بر نمی آمد.
وی تصریح کرد: چوگان، ناظری، کنعانی پور، زیتونلی، حسن زاده، سخاوی و تکاور بازیکنان غایب در تمرینات هاوش هستند که برای تصمیم گیری در اختیار باشگاه قرار گرفته اند.
سرمربی تیم هاوش گنبدکاووس به بازی فردای این تیم در برابر ساری 21 در گنبدکاووس نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل به وجود آمده از بازیکنان تیم نوجوانان هاوش استفاده می شود.
بابایی افزود: در بازی با شمس تهران نیز از چند بازیکن نوجوانان استفاده کردیم اما به دلیل عدم هماهنگی بین این بازیکنان و بازیکنان اصلی، نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.
وی اضافه کرد: برای هماهنگی بین این بازیکنان چند هفته زمان نیاز داریم که متاسفانه چند هفته بیشتر نیز به پایان مسابقات باقی نمانده است.
بابایی گفت: با این حال تلاش خواهیم کرد تیم هاوش در لیگ برتر باقی مانده و به مرحله پلی آف صعود کند اگرچه کار سختی است اما با تمام توان به مصاف حریفان می رویم.
وی بابیان اینکه تیم هاوش متعلق به بنده یا بازیکنان نیست، خاطرنشان کرد: تیم متعلق به مردم گنبدکاووس و تماشاگران خونگرم آن است و همه باید کمک کنیم این تیم در لیگ برتر باقی بماند.
به گزارش ایرنا، تیم هاوش گنبدکاووس هم اکنون از 19 بازی خود در لیگ برتر والیبال با 6 پیروزی و کسب 19 امتیاز در رده نهم جدول 12تیمی لیگ برتر قرار دارد و فردا در گنبد میزبان تیم ساری 21 است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.