صادقعلی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سطح آمادگی تمامی نیروهای امدادی و امکانات خدمت رسانی و پیشتیبانی خوب بوده و در صورت نیاز و با توجه به شرایط آب و هوایی از آن استفاده می شود.
وی ادامه داد: سامانه ناپایدار و هوای سرد از امروز شنبه در استان فعال شده و فعالیت های آن تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و دراین مدت برخی مناطق گلستان هوای بسیار سرد را شاهد خواهند بود.
مقدم با اشاره به نشست هماهنگی صبح امروز با مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: هنوز وضعیت جوی استان زرد یا نارنجی اعلام نشده وعادی است و تنها نیازمند هماهنگی های بین بخشی بوده که در شرایط برودت هوا، این هماهنگی انجام می شود.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی در شهرها هماهنگی های لازم با شهرداری ها از طریق دفتر امور شهری و در روستاها توسط مدیرکل دفتر روستایی استانداری با دهیاری ها انجام شده تا در صورت بروز مشکل، برای رفع آن اقدام شود.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان در خصوص احتمال تعطیلی مدارس با توجه به پیش بینی برودت هوا و اعلام وضعیت بحران از سوی سازمان هواشناسی، گفت: در این حوزه نیز در حال ارزیابی بوده و در صورت تغییر در شرایط جاری؛ تصمیم اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا هواشناسی گلستان با پیش بینی بروز سرمای شدید در استان از کاهش دمای هوا تا 16 درجه سانتیگراد طی دو روز اول هفته جاری خبر داده است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.