فرمانده پلیس راه گنبدکاووس - مراوه تپه از برخورد دو دستگاه مینی بوس در جاده روستای مرزی خیرخواجه در بخش داشلی برون گنبدکاووس خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی تنها یک مجروح داشته است.
سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه صبح امروز به دلیل ورود بدون رعایت حق تقدم یکی از مینی بوس ها از راه فرعی به جاده اصلی رخ داد.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه تنها راننده مینی بوس متخلف مصدوم شد که بلافاصله توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد و دیگر مسافران این دو خودرو مسافربری هیچ آسیبی ندیدند.
مسئول امور اجتماعی هنگ مرزی اترک استان گلستان نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه برخورد دو مینی بوس ساعت هفت و نیم صبح امروز رخ داده که در پی آن یکی از خودرو به یک سمت واژگون شد و تنها مصدوم حادثه توسط اورژانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل شده است.
رییس شبکه بهداشت شهرستان آزادشهر نیز از مصدومیت چهار شهروند آزادشهری بر اثر سقوط خودرو به دره خوش ییلاق خبر داد.
دکتر پرویز گلزاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از ظهر امروز یک دستگاه خودروی سواری که از محور خوش ییلاق به سمت آزادشهر در حال حرکت بود بر اثر انحراف از جاده به دره سقوط کرد.
وی افزود: در این خودرو چهار شهروند آزادشهری حضور داشتند که با عزیمت نیروهای امدادی به بیمارستان حضرت معصومه (س) شهر آزادشهر انتقال داده شدند.
وی از وخامت حال یکی از مصدومان این حادثه و اعزام وی به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس خبر داد و گفت: سه سرنشین دیگر این خودرو به صورت سرپایی معالجه و از بیمارستان مرخص شدند.
9433/ 3039/1860
خبرنگاران : علی لکزانوری - علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.