به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور مختلف و در مسافت ها 1000 و 1600 متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله، صفر تا 2 امتیاز بود، اسب رزیتا ساجد به مقام قهرمانی رسید و اسب های ایران شاد بازرگان و آی سو سرمدی به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله، 8 تا 14 امتیاز در کورس دوم برگزار شد و در انتها اسب نارسیس زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، وروجک گمیشان به مقام دوم رسید و بارون به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
اسب قاینار قهرمان دور سوم این هفته از مسابقات در میان اسب های ترکمن سه تا 9 ساله 8 تا 14 امتیاز، شد و عناوین دوم و سوم را به ترتیب اسب های خورشید سنجر و بل از آن خود کردند.
مشتاقان سوارکاری در گنبدکاووس در دور چهارم هفته بیست و یکم مسابقات کورس پاییزه، شاهد رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله، 36 تا 48 امتیاز بودند که در آن اسب های رونین سروین، آرشا و بازنوش قره بولاغ به ترتیب اول تا سوم شدند.
اسب های دو خون دو ساله، 2 تا 6 امتیاز برگزار کننده دور پنجم این هفته از مسابقات بودند و قهرمانی این کورس از آن اسب جیران شد؛ بادیگارد به عنوان دوم دست یافت و گل یوکابد نیز مقام سوم را از آن خود کرد.
کورس ششم مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله، 8 تا 14 امتیاز بود که در آن اسب های آزالیا، گودبای و بنهور به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 759میلیون 500 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.