به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور مختلف در مسافت های 1000، 1200 و 1600 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن سه تا چهار ساله صفر تا 4 امتیاز بود، اسب های ونوس سرمدی ، استاربوی و روزگار سنجر به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در کورس دوم اسب های دوخون دو ساله 8 تا 14 امتیاز با هم رقابت کردند و اسب تماشا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب های آریس گلد و نارسیس به مقام های دوم و سوم این دور بسنده کردند.
اسب اکسل هج قهرمان دور سوم در میان اسب های تروبرد دو ساله 8 تا 14 امتیاز شد؛ مقام دوم این دور به اسب بای بای گزل رسیدو اسب گلدن اسپیت به عنوان سوم دست یافت.
کورس چهارم مخصوص اسب های تروبرد سه تا شش ساله هندیکاپ بود که در آن اسب هچ دیو به عنوان قهرمانی رسید و اسب های کاررا و لاکی بویز به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
رقابت اسب های دوخون سه ساله 8 تا 14 امتیاز در کورس پنجم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب پاریس 2 بود و اسب های سیاتل ویو و داکسی به عناوین دوم و سوم این دور دست یافتند.
مشتاقان ورزش سوارکاری در دور ششم هفته بیستم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 36 تا 46 امتیاز بودند که در پایان اسب های ساواش ، آلکس و مهگل به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 854 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.