به گزارش خبرنگار ایرنا در این آئین اقشار مختلف مردم این شهر ساحلی و کارکنان و مدیران سازمان بنادر و کشتیرانی گلستان و فعالان حوزه دریا و دریانوردی استان و جمعی از روحانیون منطقه حضور داشتند و با ذکر فاتحه و قرائت آیاتی از کلام الله مجید یاد و خاطره درگذشتگان حادثه سانچی را گرامی داشتند.
هاشم نژاد ملوان میانسال گلستانی در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: ملوانان و دریانوردان همیشه دور از خانه و خانواده مشغول خدمت به این و آب و خاک مقدس هستند.
به گفته وی؛ عده ای از دریانوردان در حوزه مسائل تجاری و اقتصادی مانند ترانزیت کالا و محصولات نفتی و برخی در حوزه صید و صیادی فعالیت داشته و همه آنان برای اعتلای ایران تلاش می کنند.
وی در ادامه به نمایندگی از دریانوردان و ملوانان بندرگز و استان گلستان جان باختن دریانوردان کشتی سانچی را به خانواده و بازماندگان این عزیزان تسلیت گفت
بر اثر برخورد کشتی چینی حامل گندم با نفتکش ایرانی در سواحل شانگهای در 16 دیماه، 30 نفر دریانورد ایرانی به همراه دو تبعه بنگلادشی بر اثر آتش سوزی و غرق شدن نفتکش جان باختند، نفتکش ایرانی روز یکشنبه 24 دیماه به طور کامل در دریای چین غرق شد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.