به گزارش خبرنگار ایرنا سیدزمان حسینی عصر پنجشنبه پس از دیدار تیمش در برابر پتروشیمی بندرامام در گرگان اظهار کرد: تیم من چهار بازی از داوری ضرر کرده و فیلم، شواهد و مستندات آن نیز موجود است.
وی در خصوص بازی نیز گفت: تیم خوب شروع کرد و بازیکنان زحمت کشیدند اما توان ما به پتروشیمی نرسید و نتیجه را واگذار کردیم.
حسینی افزود: این فصل برای ما تمام شد، پس از استراحت کوچکی، تمرینات تیم با بازیکنان بومی ادامه پیدا می‌ کند و این خواست هیات‌ مدیره نیز است.
وی تاکید کرد: باید به فکر برنامه‌ ریزی بهتری برای این تیم باشیم تا سال‌ های آینده بهتر نتیجه بگیرد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره انتظارش از رییس آینده فدراسیون گفت: ما به کسی احتیاج داریم که از جنس بسکتبال بوده و این رشته را بشناسد.
حسینی تاکید کرد: ما مشکلات زیادی را در شهرستان ‌ها داریم و تمام تیم ‌های لیگ برتری باید در نگاه فدراسیون برابر باشند و برای سطح سواد مربیان بیشتر تلاش کند.
وی درباره محرومیت سرمربی پتروشیمی بندرامام و نشستن وی بر روی نیمکت تیمش در بازی امروز با وجود محرومیت صادر شده از سوی کمیته انضباطی گفت: محرومیت وی را در دو بازی قبل در ماهشهر محسوب کرده ‌اند.
حسینی در خصوص حضور نداشتن اعضای هیات مدیره در بازی امروز، گفت: من را وارد حاشیه نکنید اما حتما جلسات دیگری دارند که از حضور در سالن مهمتر است.
در هفته سوم از مرحله مقدماتی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر پنجشنبه تیم شهرداری گرگان با نتیجه 98 بر 69 مغلوب میهمان خود پتروشیمی بندرامام شد و از صعود به مرحله نیمه نهائی باز ماند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.