محمد ترکاشوند چهارشنبه شب پس از پایان بازی در مقابل هاوش گنبد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از همین رو در خیلی مواقع نتوانستیم توپ های مناسبی به اسپک زن های تیم برسانیم.
وی افزود: بازی از تمام جهات زیبا بود اما از تیم داوری گله مندیم زیرا زمانی که مسابقه به صورت پایاپای دنبال می شود یک اشتباه داوری میتواند خیلی تاثیرگذار باشد، هرچند ما امروز چیزی بیشتر از یک اشتباه دیدیم.
سرمربی شهرداری ورامین افزود: کیوان عابدزاده جزو داوران خوب این رشته محسوب می شود ولی در قضاوت این داور در مقابل تیم اردکان یزد هم چنین وضعیتی پیش آمد تا حدی که بازیکنان مارا اخراج کردند.
ترکاشوند افزود: از فدراسیون می خواهم اگر داوری نمی تواند در چنین سطحی حضور یابد، با تصمیمات بهتر جلوی اتفاقات اینچنینی را بگیرد.
سرمربی شهرداری ورامین همچنین گفت: بازیکنان ما پس از بازی مقابل تیم سرمایه و باخت در آن، واقعا خسته بودند و تمرکز لازم را نداشتند هرچند که در هر گیم ما پیشتاز بودیم ولی حضور تماشاگران پرشور گنبدی هم به تیم هاوش کمک کرد تا بازیکنان ما با فقدان تمرکز لازم، بیشتر اشتباه کنند.
سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس هم در پایان این بازی گفت: در این بازی تیم ما محکوم به برد بود و از بازیکنان هم خواسته بودیم همه تلاش خود را به کار ببرند تا به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند.
رامین بابایی خاطرنشان کرد: خوشحالم که اراده آهنین والیبالیست های تیم هاوش این نتیجه را رقم زد.
وی یادآور شد: با کسب سه امتیاز این بازی جایگاه خود را در جدول ارتقا دادیم اما باید این را نیز در نظر داشته باشیم بازی با شهرداری ورامین برای ما تمام شد.
وی افزود: از فردا می کوشیم تا در بازی بعدی هم کسب نتیجه کنیم و دل هواداران خود را که در هر شرایطی ما را تنها نگذاشتند، شاد کنیم.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال هاوش گنبد در هفته پانزدهم والیبال لیگ برتر مردان کشور ، چهارشنبه شب موفق شد در خانه خود تیم والیبال شهرداری ورامین را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.