یکی از کسبه این خیابان به خبرنگار ایرنا گفت: برخی از مردم نسبت به مسائل اقتصادی، مشکلات و دغدغه هایی دارند؛ اما این منطقی نیست که عده ای سوء استفاده کرده و با ایجاد ناآرامی اقدام به آسیب به اموال عمومی کنند.
رضا محمودی افزود: این ناآرامی ها در شب های اول هفته جاری سبب مسدود شدن این خیابان و مانع از کسب و کار صاحبان مغازه های این محل و کاهش فروش آنان شد.
یکی از پزشکان گرگانی که در این خیابان مطب دارد نیز گفت: بسیاری از بیماران در این ایام نوبت مراجعه و درمان خود را لغو کردند که با حضور به موقع مامورین آرامش به این محل برگشت.
محمدعلی مردانی از دیگر کسبه این خیابان نیز با قدردانی از حافظان نظم و امنیت اظهار کرد: حضور ماموران انتظامی باعث شد که امنیت مطلوبی در خیابان ولیعصر (عج) برقرار شود.
رضا مفیدی از اهالی این منطقه نیز بر نقش موثر نیروی انتظامی در جلوگیری از تجمع های غیرقانونی اشاره کرد و گفت:
متاسفانه در بحث اعتراض به مسائل و مشکلات اقتصادی، عده ای تحت تاثیر فضای رسانه ای دشمنان از فرصت سوء استفاده کرده و سعی در تخریب اموال عمومی داشتند که با حضور حافظان نظم و امنیت خوشبختانه هیچ مشکلی در این شهر ایجاد نشد.
فرمانده انتظامی گلستان در این پیوند، ضمن قدردانی از مردم این محل که صبور بوده و با ماموران همکاری کردند، گفت: نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت و کسانی که به آرامش مردم خدشه وارد کنند، برخورد قانونی می کند.
سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برقراری نظم و امنیت و احساس امنیت در جامعه و مردم از وظایف این نیرو است و در مقابل هرگونه بی نظمی و برهم زدن امنیت ایستادگی می کنیم.
3014/1648
گزارش : میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.