مرتضی اسدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک زنان از چهارم بهمن ماه در اصفهان آغاز می شود و ملی پوشان به مدت 10 روز تمرینات خود را زیر نظر آنا واسلینکو سرمربی اوکراینی این تیم برگزار خواهند کرد.
وی بیان کرد: برای این اردو، علاوه بر نفرات اصلی، کادر فنی از استعدادهای جوان و آینده دار کشتی کلاسیک زنان نیز دعوت کرد که در میان نفرات حاضر دراین فهرست ، نام پریسا شهاب نوکنده از گلستان به چشم می خورد.
به گفته وی؛ برنامه جدی هیات کشتی گلستان، توسعه هر چه بیشتر کشتی میان زنان استان است که با توجه به وجود استعدادهای فراوان، امیدوار به ظهور قهرمانان متعدد این رشته در شهرهای گلستان هستیم.
اسدی ادامه داد: زمان زیادی از راه اندازی کشتی کلاسیک زنان در گلستان نمی گذرد و در همین مدت اندک هم اقبال فراوان دختران و زنان استان برای حضور حرفه ای در این رشته امیدوار کننده است.
وی گفت: برگزاری دوره های آموزش مربیان و داوران ، یکی از برنامه های جدی و مهم هیات گلستان برای رونق هر چه بیشتر کشتی زنان است که با اجرای آن، آینده روشنی برای این بخش پیش بینی می شود.
به گفته وی؛ گلستان در کشتی مردان دارای ظرفیت و استعدادهای فراوان و کم نظیری است که در حال برنامه ریزی برای شکوفایی هر چه بیشتر آن هستیم که این روند را در کشتی زنان هم با جدیت ادامه خواهیم داد.
اتحادیه جهانی کشتی شهریور امسال راه اندازی کشتی کلاسیک بانوان با حجاب کامل اسلامی را تصوب کرد .
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.