به گزارش ایرنا سیدزمان حسینی پس از پیروزی عصر دوشنبه تیمش در برابر تیم یس آل دیگر نماینده گرگان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران افزود: به خدمت گرفتن بازیکن خارجی و نیز میدان دادن به بازیکنان بومی، جوانان مستعد و آینده دار از دیگر تعهدات بود.
وی افزود: در ابتدای فصل خواهان به خدمت گرفتن بازیکن خارجی شدم، اما این مساله عملی نشد.
حسینی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شورای شهر برای سال آینده با هزینه بیشتری نسبت به حمایت از این تیم اقدام کند، ادامه داد: مالکان اصلی تیم گرگان هواداران هستند و شورای شهر این تیم را که قدیمی ترین تیم لیگ بسکتبال کشور است را حفظ و حمایت کند تا برای فصل آینده رقابت ها، تیمی در شان مردم گرگان داشته باشیم.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به شایعه واگذاری یا ادغام با شرکتی خصوصی نیز گفت که بهتر است با توجه به سابقه دیرینه تیم شهرداری در بسکتبال ایران، از پوشش شهرداری و شورای شهر خارج نشود.
وی در خصوص دربی گرگان نیز اظهار کرد که امتیاز این دیدار هم مانند سایر بازی های لیگ بوده و حساسیت خاصی نداشت، اما برای حضور در جمع هشت تیم محکوم به برد بودیم و از طرفی نباید بازی خوب یاران حریف را کتمان کرد.
حسینی یادآور شد: حضور بیش از 90 درصد بازیکنان گرگانی در این دیدار اتفاق خوشایندی بود، هرچند بهتر بود که این بازی در مکانی مناسب تر و در حضور علاقمندان بسکتبال انجام می شد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی های مرحله پلی آف و جذب بازیکن خارجی گفت: دیگر نیازی به بازیکن خارجی ندارم، زیرا از ابتدا تیم را با این شرایط پذیرفته ام و با این تیم هم به پایان خواهم رساند.
حسینی ادامه داد: هر چند در پلی آف باید 2 بازی اولیه خود را مقابل پتروشیمی بندرامام در زمین آنها انجام خواهیم داد، اما تیم گرگان در اوج آمادگی است و برای پیروزی می رود.
دیدار 2 تیم گرگانی شهرداری و یس آل از هفته هیجدهم و پایانی رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، عصر دوشنبه با برتری 82 بر 77 تیم شهرداری به پایان رسید و با توجه به قطعی بودن، حضور تیم یس آل در مرحله مقدماتی پلی آف، شهرداری نیز به عنوان تیم هشتم به دور بعدی (مقدماتی پلی آف) راه یافت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.