بهمن طیبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور 10 تیم ادارات کل در این رقابت ها ، نشاندهنده جدیت کارکنان دستگاه های اداری برای انجام ورزش است که امیدواریم در دوره های آینده و با افزایش تعداد رشته ها، شاهد شرکت تعداد بیشتری از کارمندان گلستانی در مسابقات باشیم.
وی بیان کرد: کم تحرکی، یکی از مشکلات مهم گلستانی ها و ازعوامل اصلی بروز آسیب های جدی است که امیدواریم رونق ورزش در دستگاه های اجرایی، کارمندان را هر چه بیشتر از خطر ابتلا به این بیماری ها دور کند.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان افزود: یکی از عوارض کم تحرکی بلند مدت که در میان کارکنان نیز شیوع دارد، ابتلا به بیماری های قلبی است که برای سلامت آنان خطر ساز است.
وی گفت: علاوه بر مردان، مسابقات والیبال زن کارمند گلستان هم آغاز شده که امیدواریم نتیجه این رقابت ها، افزایش علاقه مندی کارمندان به انجام همیشگی و مستمر ورزش باشد.
به گزارش ایرنا در مسابقه فینال لیگ والیبال مردان کارکنان ادارات گلستان ، علوم پزشکی بر آبفا شهری غلبه کرد و قهرمان شد، صدا و سیما و جهاد کشاورزی هم به رتبه سوم مشترک اکتفا کردند.
این مسابقات با حضور 10 تیم در سه گروه برگزار شد که تیم ها پس از برگزاری مسابقات دوره ای در مرحله اول ، در مراحل بعدی به صورت تک حذفی با هم مسابقه دادند.
اداره کل ورزش و جوانان ، امور مالیاتی ، بانک ملی ، راهداری ، بنیاد مسکن و دانشگاه منابع طبیعی دیگر تیم های شرکت کننده در این مسابقات بودند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.