به گزارش خبرنگار ایرنا هادی هاشمیان روز یکشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهارکرد: دشمنانی که در چهار دهه درعرصه های مختلف ناکام بوده اند امروزهم منتظر صید ماهی از آبی که خود گل آلود کرده اند، هستند.
وی با تاکید بر اینکه مردم ما هوشیارند و اجازه سوء استفاده به هنجارشکنان را نمی دهند از خانواده ها خواست که هوشیار و مراقب باشند و دروغ پردازی هایی که با استفاده از اتفاقات چند روز اخیر شکل می گیرد آرامش آنها را بر هم نزند.
هاشمیان همچنین با بیان اینکه دشمن از دشمنی علیه نظام دست بردار نیست، گفت: امروز دشمنی برای گرانی نیست بلکه دشمنان نظام به دنبال اهداف دیگری برای ضربه زدن انقلاب هستند و باید هوشیار باشیم تا این توطئه ها خنثی شود.
رییس دادگستری کل گلستان خطاب به گردانندگان کانال های تلگرامی و رسانه های استانی نیز گفت که مراقب بوده و ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.
هاشمیان همچنین به خلق حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: این حماسه به فرموده رهبر معظم انقلاب، در تاریخ انقلاب جاودانه شده است.

*سرقت ،جرم اول در گلستان
رییس دادگستری کل گلستان گفت: با اقدام های پیشگیرانه دستگاه ها طی سال های 90 تا 96 وقوع سرقت در استان کاهش داشته، اما هنوز جرم نخست در گلستان دزدی است.
وی در بروز برخی سرقت ها مالکان را نیز مقصر بیان کرد و افزود: دستگاه های مرتبط نیز در زمان احداث ساختمان موارد حفاظتی را مدنظر قرار داده و شهرداری ها در صدور پروانه ساختمان ضرورت وجود توقفگاه خودرو را لحاظ کنند.
دراین نشست شماری از اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان؛ راهکارهای حفاظتی امنیتی در ساخت و سازها، فعال کردن گشت های محله، برگزاری جشنواره ملی استانی ایده و فرصت و پیشگیری از وقوع جرم ، مشکلات خشکسالی را مورد بررسی قرار دادند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.