به گزارش روز یکشنبه ایرنا در حکم وزیر راه و شهرسازی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه ‌ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب می‌ شوید، در انجام این ماموریت ضروری است قوانین، سیاست‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا شود. به خصوص در توسعه کریدورهای حمل و نقلی استان مطابق طرح جامع حمل و نقل، طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی‌شهری و همچنین توسعه مسکن در سطح استان مراقبت ویژه بعمل آورید.
همچنین هماهنگی با مقامات محلی و در راس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه استان ابلاغ می‌گردد، افزون بر این جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام اداره‌های کل و سایر دوایر تابعه وزارتخانه در استان را بر عهده دارید.
حسین محبوبی که مسئول حراست اداره کل راه و شهرسازی گلستان بود، از خردادماه امسال به عنوان سرپرست این اداره کل فعالیت داشت.
استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی دارد، این استان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و یکهزار و 75 روستا زندگی می کنند.
3014/1648
تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.