به گزارش خبرنگار ایرنا حمید رضا مقدم فر روز شنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در مصلی گرگان اظهارکرد: جا دارد هر سال این اجتماع بصیرت افزایی با حضور گسترده مردم برگزار و فتنه سال 88 دشمنان علیه نظام و انقلاب بازخوانی شود.
وی با بیان اینکه فتنه 88 علیه کشور سیاسی بود، گفت: در این فتنه دشمن تمام تلاش خود را از طریق بهره گیری ازعده ای نخبه و مسئول درکشور بکار برد تا مردم را به خیابان ها کشانده و از امام و نظام جدا کند، ولی مردم فهیم ما حماسه 9 دی را خلق کردند و تبعیت خود را از رهبری به دنیا نشان دادند.
مقدم فر؛ بر حفظ هوشیاری با تبعیت از رهنمودهای رهبری تاکید کرد و گفت: دشمن را نباید ساده گرفت زیر مدام پیگیر استفاده از روش های نو برای ضربه زدن به نظام است، امروز دشمن برای ایجاد فتنه در کشور از جنگ نرم بهره می گیرد و در پی بزرگ کردن مشکلات اقتصادی و آسیب های اجتماعی در میان مردم است.
وی اضافه کرد: هر زمان که جمهوری اسلامی ایران به موفقیت بزرگی درعرصه بین المللی دست پیدا می کند، دشمن روشی نو را برای ضربه زدن به نظام طراحی و بکار می گیرد و باید هوشیار باشیم.
به گزارش ایرنا در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان، معاون استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مصلی وحدت شهرستان گرگان برگزار شد، قعطنامه ای در محکومیت فتنه سال 88 و ضرورت حفظ هوشیاری در برابر توطئه دشمنان قرائت شد.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.