به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله مبتدی و نبرده بود ، اسب صوفیلا سرمدی به عنوان قهرمانی دست یافت و اسب های استاربوی شاهین و تی روژ نیز دوم و سوم شدند.
اسب پی کاسو قهرمان دور دوم مسابقات در میان اسب های تروبرد دو ساله 8 تا 12 امتیاز بود و در پی او اسب طلادار به مقام دوم رسید و اسب پامادور به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
عنوان قهرمانی دور سوم که اختصاص به اسب های دوخون دوساله مبتدی و نبرده داشت به اسب ال فلامینو رسید و اسب های لان زا و داگلاس نیز عناوین دومی و سومی این دور را از آن خود کردند.
مشتاقان ورزش اسبدوانی در دور چهارم هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون دو ساله 8 تا 14 امتیاز بودند که در آن اسب میراث بندر زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب های ایل طاها و گلسا به ترتیب صاحب عناوین دوم و سوم شدند.
اسب شمیم قهرمان دور پنجم در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 34 امتیاز شد؛ در این کورس مقام دومی به اسب چه گوارا رسید و اسب تیپ انتل نیز عنوان سومی را از آن خود کرد.
سیگان، وفاخالق و اگتروس اسب های بودند که به ترتیب مقام های اول تا سوم را در آخرین دور این هفته از مسابقات در میان اسب های دوخون سه ساله 16 تا 22 امتیاز کسب کردند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 752 میلیون و 500 هزار ریال به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.