به گزارش خبرنگار ایرنا، صالح مخدومی پنجشنبه شب بعد از دیدار تیمش در برابر پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران در گرگان افزود: حمایت هواداران بی‌ نظیر بود و خیلی خوب حمایت کردند.
وی اظهار کرد: گفته بودیم که می‌ توانیم روز به روز بهتر باشیم و بازی قبلی به دلیل مصدومیت چند بازیکن نتوانستیم خوب ظاهر شویم، اما در بازی امروز توانستیم یک بسکتبال خوب را نمایش دهیم و مردم چه در منزل و چه در سالن،‌ بسکتبال به معنای واقعی را بعد از مدت ها از هر دو تیم دیدند.
سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان در خصوص کاهش اختلاف امتیازات در کوارترهای دوم تا چهارم، عنوان کرد: از نظر بازیکن، دو تیم قابل مقایسه نیستند، یک طرف بازیکنان ملی پوش، باتجربه و میلیاردی و در سوی دیگر بازیکنان جوان، باانگیزه و با قراردادهای بسیار پایین، که این مسائل باعث شد بازیکنان ما خسته شوند و خطاهای‌ انفرادی زیادی انجام دهند، اما در نهایت توانستیم بازی را اداره کنیم و پیروز شویم.
وی در خصوص اعتراض به داوری گفت: در هیجان بازی این مسائل پیش می‌ آید و شاید اعتراضات من هم درست نبود اما داوران همیشه کار خودشان را انجام می‌ دهند.
*** ابراز نارضایتی مربی آبادان از شاگردانش
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: از بازیکنان باتجربه این مقدار اشتباه بعید بود و از بازیکنانم به شدت ناراضی هستم و حتما راجع به این مسئله تصمیم قاطعی می‌ گیرم.
حماد سامری در جمع خبرنگاران افزود: هر زمانی که بازی‌ برای ما حساس شد، بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و آن کاری که از آنها خواستم را به خوبی انجام ندادند و بدون شک با برخورد از سوی ما مواجه خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که شما گرگان را دست کم گرفته بودید و تصور باخت در این دیدار را نداشتید، تاکید کرد: اینجوری نبوده که گرگان را دست کم گرفته باشیم اما بازیکنان ما تمرکز نداشتندو در یک بازی خیلی خوب شروع می‌ کنیم و نیمه دوم بازی را واگذار می‌ کنیم، اما در این بازی از ابتدا ضعیف بازی کردیم و باختیم.
وی افزود: بازیکنان در طول بازی باید روند یکسانی داشته باشند و از این بازیکنان این توقع وجود دارد که 40در دقیقه بازی روند یکسانی را داشته باشند.
وی تصریح کرد: زمانی که این روند ایجاد نمی‌ شود، نشان می‌ دهد یک جای کار ایراد دارد و سعی می‌ کنیم این ایراد را برطرف کنیم.
سامری در خصوص داوری و اعتراضات به داوری تصریح کرد: سعی می‌ کنم درباره داوری صحبتی نکنم و در حین بازی هم اعتراضات جزئی داشتم و فکر نمی‌ کنم برد و باخت این بازی ربطی به داوری داشته باشد.
سرمربی پالایش نفت آبادان در خصوص پیش‌ بینی بازی روز پنجشنبه هفته آینده با رعد پدافند اهواز، گفت: با این وضعیت تیم، پیش‌ بینی برد برابر هیچ تیمی را نداریم و در هر بازی باید وارد زمین شویم و ببینیم چه نتیجه‌ ای کسب می‌ شود.
وی تصریح کرد: با باخت امشب کارمان در پلی‌ آف هم سخت شد و باید به جلو برویم و ببینیم چه نتیجه‌ ای برای ما رقم می‌ خورد.
وی گفت: در مجموع بازی با یس آل بازی خیلی خوبی بود و تماشاگران از بازی لذت بردند.
سامری ادامه داد: تیم یس آل گرگان امسال کار بسیار زیادی انجام داده و جوانگرایی که در این تیم دیده می‌ شود بسیار زیبا است و با یک برنامه‌ ریزی مشخص وارد لیگ برتر شده که این کار باعث می‌ شود گرگان در یکی دو سال آینده بازیکنان جوان و آینده‌‌ داری را به بسکتبال ایران معرفی کند.
به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال یس آل گرگان در هفته ششم دور برگشت لیگ‌ برتر بسکتبال باشگاه های کشور پنجشنبه شب در گرگان با نتیجه 78 بر 77 تیم پالایش نفت آبادان را شکست داد.
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.