به گزارش ایرنا از آموزش و پرورش گلستان محمدحسین کفراشی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای ادارات حراست و امورشاهد و ایثارگران این سازمان در استان اظهار کرد: نیروی انسانی محور توسعه پایدار در هر جامعه است و پاسداری از این سرمایه عظیم، کاری حساس و ارزشمند خواهد بود.
به گفته وی؛ در حقیقت حفاظت از گنجینه های جامعه برعهده حراست بوده و در این راه حفظ آبرو و کرامت انسانی مهمترین و حساسترین قسمت کار است.
رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: معلمین نجیب ترین قشر جامعه و انسان ساز بوده و حفظ کرامت آنها واجب است.
به گزارش ایرنا طی احکامی از سوی محمد رضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان؛ محمدعلی دودانگی به عنوان رییس اداره حراست و محمدرضا رهنمای به پست رییس اداره امورشاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش این استان منصوب شدند.
وطنی در این مراسم با بیان اینکه برخورد با اعمال خلاف قانون و انضباط و ضوابط اداری از وظایف حراست است، تاکید کرد: نیروهای حراستی باید بتوانند ضمن حفظ شأن و جایگاه خود، رابطه ای محبت آمیز با سایر همکاران ایجاد نموده و با شخصیت سالم و یافتن جاذبه های جدید ، فرهنگ محیط را تغییر دهند.
وی افزود: اداره شاهد در واقع مروج فرهنگ ایثار و شهادت است واز وظایف اصلی حراست نیز پاسداری از دستاوردهای نظام و فرهنگ های ارزشمند حاصله در انقلاب اسلامی بوده که فرهنگ غنی ایثار و شهادت یکی از آنها است.
امسال در مدارس استان گلستان حدود 320 هزار دانش آموز مشغول فراگیری علم و دانش هستند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.