به گزارش ایرنا، جواد صادقلو روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: شهرستان رامیان با توجه به سیاست های کلان نظام در سال تولید و اشتغال که جزو دغدغه های رهبر معظم انقلاب نیز است، با تلاش دستگاه ها در بحث جذب کارورز و ایجاد اشتغال به ترتیب رتبه های اول و دوم را در استان گلستان کسب نمود.
وی افزود: شهرستان رامیان تعهد ایجاد اشتغال برای 557 نفر را داشت که به 90 درصد تعهدش عمل کرد و این را افتخاری می دانیم که توانستیم در این راستا خدمتی سازنده داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در حالی به این موفقیت دست یافتیم دولت با انواع فشارهای خارجی مواجه بوده ولی با ایستادگی کامل، نقشه راهی را تبیین کرده است که در آن وظیفه همه ارگان ها ، مسئولان و سازمان ها ایجاد رونق در فضای کسب و کار می باشد.
فرماندار رامیان در ادامه افزود: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در نواحی روستایی نیز هفت هزار میلیارد ریال بودجه برای استان گلستان در نظر گرفته شده است که امید داریم با پیگیری مسئولان مربوطه شهرستانی و ارائه نقاط قوت و شناسایی پتانسیل ها بودجه خوبی را در این زمینه جذب نماییم.
حجت الاسلام طاهری امام جمعه شهرستان رامیان نیز در این نشست گفت: کسب رتبه نخست جذب کارورز و تاثیر آن در ایجاد اشتغال توسط مسئولان منطقه کار بسیار مهمی بوده است که در راستای تحقق شعارهای سال گام مثبتی محسوب می گردد.
وی با گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، این موضوع را نشانه وحدت ملی دانست و افزود: در این مقطع زمانی که دشمنان انقلاب به دنبال هرنوع ضربه زدن به ایران اسلامی هستند وحدت اقوام و مذاهب و اقشار جامعه جوابی سخت به اینگونه دشمنی ها خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سرهنگ مجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامیان نیز در این نشست گفت: در راستای کمک به اسکان زلزله زدگان استان کرمانشاه، استان گلستان ساماندهی 6 روزستا در سرپل ذهاب و دشت تنگ را برعهده دارد و شهرستان رامیان هم در این اقدام جهادی، مشارکت کرده است.
9433 /1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.