رامین بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'وفا زیتونلی' بازیکن بومی و قدرتی و 'ولی نورمحمدی' از کرمان و 'سبحان حمزه' از تهران دو بایکن غیربومی و سرعتی زن تیم هاوش هستند.
وی بابیان اینکه چند بازیکن دیگر نیز مدنظر ما بودند که با آنان به توافق نرسیدیم، گفت: بااین حال علاوه بر این سه بازیکن جدید، چند بازیکن رده جوانان باشگاه هاوش و یک مربی بدنساز نیز به تیم اضافه شدند تا بازی های نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر را که از فردا چهارشنبه آغاز می شود، با قدرت ادامه دهیم.
بابایی اضافه کرد: تیم هاوش فردا مهمان تیم شهرداری اورمیه است و با تمریناتی که در تعطیلات نیم فصل انجام داده ایم و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند، آماده دیدار با تیم شهرداری اورمیه و پیروزی دراین دیدار هستیم.
وی در خصوص بازی معوقه تیم هاوش با کاله مازندران از هفته دوم مسابقات دور رفت لیگ برتر والیبال نیز گفت: نامه اعتراض باشگاه نسبت به اعلام نتیجه سه بر صفر به سود کاله به فدراسیون ارسال شده اما هنوز پاسخی از سازمان لیگ و فدراسیون دریافت نشده است.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال هاوش گنبدکاووس از 10 بازی انجام شده در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال کشور دارای چهار برد و 6 باخت است و یک بازی معوقه نیز دارد.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.