به گزارش ایرنا سردار رمضان شریف شامگاه یکشنبه در نشست جهانی بدون ترور در گرگان اظهارکرد: هر چند حجم جنایت ها و ظلم های وحشیانه داعش در سرزمین های اسلامی بسیار است، لیکن بزرگترین ضربه داعش، تخریب چهره رحمانی پیامبر مهر و رحمت (ص) و وارونه نشان دادن تعالیم عالیه دین اسلام بود.
وی ادامه داد: اینکه در مقابل دوربین های تلویزیونی و با فریاد الله اکبر جنایت های غیر انسانی مانند سوزاندن کودکان و بریدن سر زنان و سربازان را به جهانیان نشان می دهند، چیزی جز تخریب اسلام در پی نداشته است.
به گفته وی؛ در حالی که جوانان اروپایی و آمریکایی تشنه معنویت و رحمانیت اسلام بودند و چهره جذاب دین روز به روز در حال گسترش بود ، این اقدامات گسترش اسلام را محدود کرد.
وی گفت: اگر داعش موفق می شد حتی در مقیاس کوچک و محدود در حوزه شامات نیز حکومت خود خوانده ایجاد کند سرنوشت امت اسلامی و تعالیم اسلام به گونه ای دیگر رقم می خورد.
سردار شریف افزود: خداوند اراده کرد این نقشه شیطانی به دست فرزندان پرورش یافته در دامن فقاهت و ولایت و اهل بیت (ع) سرنگون شود.
مسئول روابط عمومی سپاه اضافه کرد: بر امت اسلامی لازم و واجب است که انتقام این خیانت بزرگ را از آل سعود بگیرند و به فضل الهی و به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام حتما آنها به مجازات اقدامات ننگین خود خواهند رسید.
وی ادامه داد: رفتار جنون آمیز امروز سعودی ها در کشتن مردم مسلمان، عرب و اهل سنت فقیر یمن، نتیجه ناکامی آنها در طراحی و حمایت از داعش است.
سردار شریف همچنین گفت: اینکه رییس جمهوری آمریکا شفاف و صریح و رسما اعلان کرد که قدس پایتخت اسرائیل است، به نظر من کمک بزرگی به وحدت امت اسلامی کرد و فلسطین و قدس را در کانون توجه افکار عمومی قرار داد.
به گزارش ایرنا این نشست با حضور حدود دویست تن از دانش آموزان دختر در کانون طه شهر گرگان برگزار شد.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.