به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر نصیری روز یکشنبه درمراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره برق شهرستان مرزی مراوه تپه در منتهی الیه شرق گلستان، افزود: براساس شعار تدوین شده، سه شاخص خاموشی ها، تلفات شبکه برق و حضور مشترک به ادارات برق کاهش می یابد.
وی اضافه کرد: براساس این شعار کاری و توسعه ای که چشم انداز آن برای سال 1404 تدوین شده است، میزان خاموشی برای هر مشترک در سال به 77 دقیقه، مراجعه حضوری مردم و مشترکان به ادارات برق به صفر و میزان تلفات شبکه برق نیز به هفت درصد کاهش می یابد.
نصیری اضافه کرد: برای تحقق اهداف ترسیم شده دراین شعار برخی اقدامات زیرساختی در حال انجام است و ارائه آموزش های لازم به همکاران دربخش های مختلف از چند ماه قبل شروع شده است.
وی، وضعیت شبکه برق مراوه تپه را خوب اریابی کرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون مبلغ 6 میلیارد و 700 میلیون ریال برای بازسازی و بهبود شبکه برق این شهرستان هزینه شده و تا پایان امسال پنج میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر نیز هزینه می شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم معاون فرماندار مراوه تپه نیز ضمن قدردانی از تلاش های مدیر قبلی اداره برق این شهرستان و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید این اداره، برلزوم تلاش برای استفاده از انرژی خورشیدی در تامین برق تاکید کرد.
همچنین دراین مراسم که برخی مسئولان مراوه تپه حضور داشتند، از عبدالله کیاستی مدیر قبلی اداره برق این شهرستان تجلیل و سیدعلی اکبر حسینی فرد به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
شهرستان مرزی مراوه تپه با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.