به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمناف هاشمی روز شنبه در شورای اداری گلستان با حضور وزیر اطلاعات اظهار کرد : رفع این عقب ماندگی ها به عنوان نیاز جدی گلستان در مسیر رسیدن به توسعه، علاوه بر تلاش بیشتر مسئولان و حمایت بیشتر دولت به زمینه سازی برای جذب سرمایه های بخش خصوصی احتیاج دارد .
وی بیان کرد: علاوه بر مانع تراشی های فراوان در گلستان ، متاسفانه تاکنون از سرمایه گذاری مردم به درستی استفاده نشده و این ظرفیت مهم و تاثیرگذار نادیده گرفته شده است .
استاندار گلستان در ادامه از برخی مدیران استان گلایه کرد و گفت: برخی از این مدیران بدون هماهنگی با استاندار حتی به سفرهای خارج از کشور می روند و در مواقع بحرانی و خطر در دسترس نیستند.
هاشمی اظهار کرد: گلستان، استانی حادثه خیز است و فقط در 2 ماه گذشته 22 مورد آتش سوزی در جنگل های استان رخ داده که در برخی از این اتفاقات قادر به پیدا کردن مدیران مربوطه نشدیم .
وی در ادامه به بودجه پیشنهادی سال 97 اشاره کرد و گفت: در این بودجه به عنوان نمونه از اعتبارات عمرانی کاسته شده ، اما گلستان به واسطه کمبودها و محرومیت های تاریخی، ناگزیر از پیدا کردن راهکارهای جدید برای افزایش اعتبارات و بودجه است.
هاشمی گفت: برخی مدیران گلستان با ارائه پیشنهادات جدید به مسئولان بالادستی موفق به افزایش اعتبارات سازمان خود شدند اما بعضی مدیران متاسفانه فقط به ارسال چند نامه اکتفا کرده و به همین دلیل توفیقی در این سازمان ها نصیب گلستان نشد.
استاندار گلستان به اعتبار هزار میلیارد تومانی دولت برای اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال آفرینی در روستاها اشاره کرد و افزود که جذب به موقع این بودجه ها بخش عمده ای از مشکلات ناشی از بیکاری استان را کاهش داده و گلستان را با 47 درصد جمعیت روستایی در مسیر توسعه پایدار قرار خواهد داد.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.