به گزارش خبرنگار ایرنا، فرج الله رزاقی روز شنبه مراسم بهره برداری از یک واحد آموزشی سه کلاسه که با مشارکت خانواده ابراهیمی به عنوان خیر مدرسه ساز در روستای 'آقچلی سفلی' از توابع بخش مرکزی این شهرستان احداث شده است، گفت: مقاوم سازی مدارس تخریبی از عهده دولت به تنهایی خارج بوده و نیازمند مشارکت خیرین است.
وی باقدرانی از خیرین مدرسه ساز افزود: علاوه بر مقام سازی مدارس، حفظ و نگهداری مدارس احداث شده نیز مهم است که دانش اموزان و خانواده ها باید به آن توجه نمایند.
به گزارش ایرنا، عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با اشاره به فلسفه نظام تعلیم و تربیت برای تریبت نسل متعهد و متخصص آینده و با قدردانی از خیرین مدرسه ساز، گفت: امروز مدرسه سازی یکی از کارهای مقدس است که باید فرهنگ آن بیش از پیش درجامعه نهادینه شود.
به گزارش ایرنا، برای احداث و تجهیز دبستان 'سه کلاسه صباح 2' با زیربنای 264 مترمربع و یک هزار مترمربع محوطه سازی درمجموع سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده که مبلغ 2 میلیارد ریال آن توسط خانواده ابراهیمی و بقیه نیز از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش آن حدود 70 هزار دانش آموز زیر پوشش دارد که 210 دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی آن در روستای آقچلی سفلی مشغول تحصیل هستند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.