به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور مختلف و در مسافت های 1000 و 1200 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های تروبرد سه تا پنج ساله 38 تا 44 امتیاز بود، اسب سریک به مقام اول رسید و اسب های اکشن هج و فلاور هج دوم و سوم شدند.
مقام قهرمانی کورس دوم به اسب ارس رسید و در پی او اسب های طلادار و اکسل هج در میان اسب های تروبرد دو ساله 8 تا 12 امتیاز به مقام های دوم و سوم اکتفا کردند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله مبتدی و نبرده در دور سوم برگزار شد که در آن اسب کارادل زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب های لالانا و بایرام خان مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
دور چهارم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 32 امتیاز برگزار شد و نتیجه آن قهرمانی اسب بازنوش قره بولاغ بود، اسب تومیریس دوم شد و اسب شمیم نیز در جایگاه سوم این کورس قرار گرفت.
اسب دازمارال عنوان قهرمانی کورس پنجم این هفته از مسابقات در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 36 تا 48 امتیاز را از آن خود کرد، مقام دوم این کورس به اسب ماه سلطان رسید و اسب شه راد نیز در جایگاه سوم این کورس قرار گرفت.
کورس ششم مخصوص اسب های ترکمن سه تا چهار ساله 8 تا 12 امتیاز بود که در پایان این دور، اسب های یل فام ، قاینار و خورشیدسنجر به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 806 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.