علیرضا ابراهیمی پنجششنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با پیگیری های صورت پذیرفته و تعامل سازنده با معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما و مدیرکل مرکز سیمای گلستان مشکل دریافت شبکه های ماهواره ای صدا و سیما در منطقه رامیان و روستاهای پاقلعه، الهادی، قورچای،ویرو، کشکک، شش آب،باقرآباد، سیدکلاته،شیرآباد،رضی، جوزچال و شهر رامیان با نصب سامانه های دیجیتال مرتفع شد.
وی افزود: در محدوده شهرستان آزادشهر و بخش چشمه ساران نیز مشکل دریافتی برخی روستاها نظیر نراب، تیل آباد و فارسیان با نصب و راه اندازی سیستم های دیجیتال حل شده است و اهالی این مناطق نیز می توانند تصاویر دیجیتالی دریافت نمایند.
ابراهیمی در ادامه افزود: پس از رایزنی های انجام شده،سامانه های مورد نیاز برای دریافت دیجیتال برنامه های تلویزیوین در روستاهای خوش ییلاق، نرگس چال و وطن نصب شده که در آینده ای نزدیک به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: چنانچه اهالی این روستاها دستگاه ست آپ باکس داشته باشند هم اکنون نیز می توانند تصاویر دیجیتال کلیه شبکه های کشوری تلویزیون را دریافت کنند.
وی همچنین بیان داشت: در بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر روستاهایی همچون سرابو، سوسرا، غزنوی،کوه میان،حاجی آباد و مهدی آباد همچنان با مشکل عدم دریافت تصاویر دیجیتالی شبکه های تلویزیونی روبرو هستند که تلاش می کنیم معضل این مناطق نیز حل شود.
نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شده مشکل آنتن دهی دیجیتالی روستای رحیم آباد بررسی و رفع عیب شود و در روستاهای سفید چشمه و مازیاران بخش فندرسک نیز مشکل دریافت شبکه های ملی به صورت دیجیتال ، تا پایان سالحاری مرتفع می شود.
/1860/9433
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو *** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.