به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین بازی که روز پنجشنبه درسالن ورزشی 'شهدای چای بویین' شهر گنبدکاووس برگزار شد، تیم روانکارهای گلستان در گیم های اول و دوم این بازی بانتیجه مشابه 25 بر 23 و در گیم سوم نیز با نتیجه 25 بر 18 بازی را به حریف واگذار کرد.
در این بازی که قضاوت آن برعهده 'مهدی آشوری' به عنوان داور اول و 'احمد توسن' به عنوان داور دوم بود و 'محمدحسین شفقی' نیز ناظر بازی بود، تیم تبریزی که از چند بازیکن ملی پوش بهره می برد و 'هادی رضایی' سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران را نیز به عنوان سرمربی خود به همراه داشت، با یک بازی خوب و قدرتی موفق به کسب سه امتیاز این بازی شد.
*** مصاحبه مربیان دو تیم پس از پایان بازی
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز، تجربه بازیکنان خود را عامل پیروزی تیمش اعلام کرد و گفت: دو تیم، بازی خوب و نزدیکی را انجام دادند و ما خوشحال هستیم بازی اول را که بازی سنگینی برابر تیم خوب گنبد بود، با پیروزی پشت سر بگذاریم.
هادی رضایی افزود: تیم گنبد که بازیکنان جوان و بومی دارد امروز خیلی خوب بازی کرد و چند بازیکن آن لیاقت پوشیدن تیم ملی را دارند که انشاء الله به تیم ملی دعوت می شوند.
وی اضافه کرد: پیروزی امروز تیم ما یک گام مهم در آغاز مسابقات لیگ امسال بود چرا که موفق شدیم تیم قدرتمند گنبد را که از مدعیان است، شکست دهیم.
رضایی با اشاره به استعدادهای خوب والیبال در گنبدکاووس، برلزوم حمایت مالی و معنوی بیشتر از این تیم تاکید کرد و گفت: مسوولان این شهرستان و استان باید از والیبال نشسته خود نیز همچون والیبال هاوش حمایت کنند.
به گزارش ایرنا، سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان (گنبدکاووس) نیز با تبریک به تیم تبریزی بابت پیروزی دراین دیدار، گفت: تیم گسترش فولاد از تیم های مدعی قهرمانی است و علاوه بر بازیکنان تیم ملی، سرمربی تیم ملی را نیز به عنوان سرمربی خود دارد.
فرشید عاشوری افزود: بازیکنان گنبدکاووس که بیشتر بازیکنان بومی و جوان هستند، امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و می توان به این تیم در ادامه مسابقات امیدوار بود.
وی اضافه کرد: این شکست در بازی های آینده و بازی برگشت جبران می شود و قطعا تیم گنبدکاووس از مدعیان کسب یکی از مقام های برتر جدول است.
عاشوری گفت: یکی دیگر از اهداف تیم ما معرفی چند بازیکن با استعداد به تیم ملی والیبال نشسته است که انشاءالله بتوانیم در این راه نیز موفق شویم.
مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور امسال با شرکت هشت تیم 'روانکارهای گلستان، گسترش فولاد تبریز، شهرداری ارومیه، هیات قم، هیات اراک، جامعه معلولین استان مازندران، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت آبادان' درحال برگزاری است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.